Pagrindinėje programoje „Svečias kasdienybėje“ – ir jaunų, ir jau pripažintų kūrėjų filmai, kuriuose šmaikščiai ir kitaip vaizduojamos įvairios gyvenimo peripetijos. Programa siūlys įžvelgti brėžiamą skirtį tarp kasdienybės ir to, kas svetima ir nepažinu, tyrinėti žmogaus patiriamas tarpines būsenas. Vienas iš pavyzdžių – režisieriaus Antoine’o Barraud filmas „Menininko portretas“ („Le dos rouge“, 2015), kurio pagrindinis herojus, žinomas režisierius Bertrand’as Bonnello, naujajam savo projektui imasi monstriškumo paieškų – iš pradžių dailėje ir mene, vėliau ir savyje. Filmo personažų išvaizda – plaukų ilgis, veidas, amžius – nuolat keičiasi, o pagrindinis herojus ima skęsti belaikėje netikrumo būsenoje.
Persikūnijimas – pagrindinė režisieriaus Mathieu Amalrico „antibiografijos“ „Barbara“ (2017) tema: tarsi į klaidinantį voratinklį pinami aktorės vaidmuo ir legendinės daininikės Barbaros įvaizdis. Įvairūs moters gyvenimo etapai domina prancūzų ir armėnų kraujo turinčią fotografę bei režisierę Valérie Massadian. Jungdama dokumentiką ir vaidybinį kiną, ji savo antrame ilgo metražo filme „Mila“ (2017) subtiliai vaizduoja jaunos merginos tapsmą moterimi.
Visą tekstą rasite Žurnalas „Kinas“ svetainėje.